CLUB BÀSQUET CAPPONT ACTUALITAT,LA JORNADA,SÈNIOR,SÍCORIS CLUB CT SÈNIOR A MASCULÍ. @cbbellpuig 80/45 SÍCORIS VERMELL.

CT SÈNIOR A MASCULÍ. @cbbellpuig 80/45 SÍCORIS VERMELL.

Nova derrota del Sicoris Vermell que no aconsegueix aixecar el cap.

EQUIP LOCAL MANIPULATS ESCRIBA CB BELLPUIG
EQUIP VISITANT SICORIS VERMELL
       
DATA DEL PARTIT 11-01-2020   CT SENIOR A MASCULÍ

 

 

  1Q 2Q 3Q 4Q FINAL
MANIPULATS ESCRIBA CB BELLPUIG 20 19 21 20 80
SICORIS VERMELL 12 14 6 13 45

 

 

EQUIPS
SICORIS VERMELL C.B. ALCARRAS
GUILLEM FIGUEROLA X. GASSO
COSMIN CALUGAR 8 J. PLANES
JORDI ESQUERDA 6 A. GUIM 17
GENÍS BALADA A. ROIG 3
JAN ASENSIO R. RIBALTA 9
ANASS AZZOUZ 17 J. SOLE 21
MANUEL GIMENEZ 4 E. GUASCH 11
RAFEL PASTOR 7 M. SOLANA 4
ROGER SABATE 3 S. GASSO 5
ANTONIO LOBATERAS F. LLUCH 10
       
       
       

 

 

Nova derrota del Sicoris Vermell que no aconsegueix aixecar el cap. Després d’un mes sense jugar els de Lleida van sortir completament desmotivats al partit.

Malgrat alguns intents momentanis on van aconseguir imposar el seu ritme, els de Bellpuig van ser completament superiors en actitud durant el partit i es van endur la fàcil victòria.

 

 

10. CB BELLPUIG - SICORIS VERMELL

Related Post

J9. CC.MINI.CENG INDEPENDENT SOFT 28/60 AGROVERTEX CAPPONT.J9. CC.MINI.CENG INDEPENDENT SOFT 28/60 AGROVERTEX CAPPONT.

EQUIP LOCALCENG INDEPENDENT SOFT
EQUIP VISITANTAGROVERTEX CAPPONT
    
DATA DEL PARTIT25-11-2023 MINI
 1Q2Q3Q4Q5Q6QFINAL
CENG01973828
AGROVERTEX CAPPONT51486161160
EQUIPS
AGROVERTEX CAPPONTCENG
NIKOLAS ENASCUT10SAMUEL SOARES2
ERIC THO MUÑOZ4FERNANDO GONÇALVES5
ELADI NUÑO10ROMA ROSET2
THIAGO RIUS4GUILLEM BARCO2
PAU MUNIESA4NIL TREPAT3
JAIME MIRADA4BEIL LANCHAS2
ADRIÀ PONS4MARC JAIME11
PAU SALIDO0IKER ASENOV3
MAX LASA12ROC RIASOL1
ARNAU MANSILLA4  
ADRIÀ MANSILLA0  
GILIAN ROMERO2  
MARIO MIRADA2  
    
En una jornada plena d’emocions, els més petits del Club de Bàsquet Agrovertex Cappont van protagonitzar un enfrontament èpic contra el líder invicte, l’Artesa CNG Independent Soft.Des del xiulet inicial, els joves de Cappont van demostrar una concentració i una forta defensa impressionants, pressionant de manera incessant i dominant el primer i segon quart amb un parcial impressionant de 27 a 1. La determinació i l’energia desplegades pels nois del Cappont van sorprendre a propis i estranys, deixant clar que estaven disposats a desafiar l’invicta Artésa.Amb una avantatge substancial al final del segon quart, semblava que els de Cappont controlaven completament el partit. No obstant això, l’Artesa no es va rendir i va iniciar una remuntada, guanyant els dos darrers quarts amb puntuacions de 8-9 i 6-7 respectivament. La persistència dels visitants va generar un cert nerviosisme entre els jugadors locals.Amb el partit ajustat i tot per decidir, els jugadors de Cappont van sortir amb tot al cinquè quart, imposant un parcial de 16-3 que va deixar bocabadats tant a seguidors com a adversaris. Aquesta última empenta va ser decisiva per consolidar la victòria.A pesar de la pujada d’intensitat de l’Artesa, els joves del Cappont van mantenir la seva calma i van gestionar amb intel·ligència el joc, assegurant-se una victòria final amb una puntuació de 60 a 28. Aquesta victòria no només va significar acabar amb la invicta ratxa de l’Artesa, sinó que també va permetre al Cappont situar-se com a líders del seu grup.

CLIMASIP CAPPONT 90 – DOMINICANOS – C.B. SECÀ DE SANT PERE 63 – JORNADA 6CLIMASIP CAPPONT 90 – DOMINICANOS – C.B. SECÀ DE SANT PERE 63 – JORNADA 6

Categoria: C.T. SÈNIOR MASCULÍ “A” – CRÒNICA.

CLIMASIP Cappont 90– Dominicanos – C.B. Secà de Sant Pere 63

(28-17);(18-18);(28-11);(16-17)

Àrbitre: Farré, J.

Crònica:

El Climasip Cappont suma la cinquena victòria de la temporada en un partit molt treballat davant del físic equip Secà de Sant Pere. El partit va començat tot de cara pels locals, la bona circulació de pilota, l’atac ordenat i l’encert de cara cistella feia que els hi sigues fàcil anotar, d’altra banda el Secà gràcies a les segones opcions en el tir feia que estiguessin al partit. La segona part de partit els nois de Cappont van començar a controlar el rebot defensiu gràcies a que treien als físics jugadors del Secà de Sant Pere fora de la pintura, també les ràpides transicions i el joc en estàtic propiciava a que marxessin del marcador per 28 punts (74-46). En l’últim període els locals és van arribar a posar a 34 punts de diferència, però els visitants no ho volien deixar així, varen retallar les distàncies, tot i les ganes no van poder escurçar més les distàncies en l’electrònic així acabant el partit guanyant el Cappont per 90-63.

Anotadors:

CLIMASIP Cappont “A”: Sevilla(7); Albejano(-); Goñi(4); Estruch(3); Rio(14); Miquel(8); Lacambra(10); West(6); Hernández(3); Solà(8); Garcés(2); Ybarz(25).

Dominicanos – C.B. Secà de Sant Pere:  Franco(-); Morel(5); López(4); Doñe(4); Rodríguez(2); Castillo(-); Coplin(4); Zhou(4); Muñoz(-); Cruz(5); Montero(19); Victorino(16).

DSCN6522Pau Solà, Garcès i Eric Sevilla