CLUB BÀSQUET CAPPONT LLEGENDES TONI JIMÉNEZ, L’ETERN SOMRIURE [2002 – 2006]

TONI JIMÉNEZ, L’ETERN SOMRIURE [2002 – 2006]

Toni, dels teus anys jugant al Club Bàsquet Cappont, que recordes d’aquelles èpoques?                 Recordo que el començament va ser dur, però vaig acoplar-m’he rapidament a l’equip. L’equip era jove i havia molt bona dinàmica entre nosaltres.

Bàsicament el teu entrenador va ser el carismàtic Carlos Jauset, que n’opines d’en Carlos?                  El Carlos va ser un gran descobriment, tant com a persona com a entrenador, tinc records molt entranyables i graciosos que quan parlo amb ex-companys, ens fan dibuixar un somriure a la cara!!

Pots recalcar alguna anècdota graciosa que et vingui a la ment del teu pas per Cappont?            Recordo que un dels anys teniam una màscota d’equip, un peluix que era una girafa, el seu nom, SERAFÍN, tenia un espai propi a una antiga web que teniam de l’equip. Feiem molta broma amb els companys Albert Ara, Javi Albejano i Albert Gómez.

Toni Jiménez –> 6,8 p + 3,4 asist  [BASE, 4 temporades]

 

Related Post

ÁLVARO NOREÑA, CARÀCTER GUANYADOR [2012 – 2015]ÁLVARO NOREÑA, CARÀCTER GUANYADOR [2012 – 2015]

Amb l’Álvaro, procedirem a realitzar les preguntes en castellà, que segur que ets sents més còmode!
Encantado de responder! Me parece muy positiva la propuesta y como no para este gran club de grandes personas
Álvaro, 4 años siendo el entrenador del Senior A de Cappont. Como valoras esta etapa?
Etapa muy positiva y enriquecedora! Principalmente por la comodidad de trabajar en ‘casa’ a nivel, presidente, coordinador, jugadores y como no, por las vivencias, anécdotas,victorias y títulos conseguidos.
Los jugadores comentan tus ganas de ganar cada partido, sean amistosos o partidos que dan títulos, como te defines como entrenador?
Difícil pregunta. Básicamente porque en los 15 años que he entrenado he sufrido varias evoluciones. También dependiendo de los equipos, los objetivos varían. Pero comunes, serio, disciplinado, trabajador y temperamental.

Vamos a dar nombres. Puedes contar alguna anécdota de como es entrenar al gran Sergi Raich? Y cuéntanos algo que no sepamos de Marc Estopà.                                                                                                                                                                                                                   Jajajaja! Grandeee Raich! Un jugón en toda regla! Muy por delante de mis capacidades. Por supuesto un placer de haberlo tenido como jugador, como la gran mayoría de ellos. Por lo que se refiere a Estopà y evitando hablar de temas de faldas…siempre me acordaré del día que lo fichamos! Le faltó presentarse al 1er entrenamiento de prueba con el tractor y al final de la sesión, le confirmamos que formaría parte del equipo básicamente porque éramos pocos. Por suerte!! Gran jugador y mejor persona! Siempre tendría 1 Estopà en mi equipo!

P1100398Álvaro Noreña –> 1 lliga + 1 copa federacions  [ENTRENADOR, 3 temporades]

JOSE SENTÍS, EL «HURACÁN» DE CAPPONT [2005 – 2013]JOSE SENTÍS, EL «HURACÁN» DE CAPPONT [2005 – 2013]

Jose, el mític “15” de Cappont, valora’ns la teva etapa pel club bàsquet Cappont?                                    La meva etapa al  CB Cappont va ser una etapa de superació personal. Aprenentatge, afiançament de vincles i una cultura de treball constant. Va permetre una evolució que en el meu cas personal, va ser en els àmbits personal tant com en el bàsquet. El bloc era el més important i va ser el que ens va dur a l’èxit. Com diu el tòpic, tothom sumava.

Erets del més aplicats als entrenaments. Podries fer alguna suggerencia per les noves generacions?  Seguint amb els tòpics, tal com d’entrena es juga. Entrenar dur et pot fer guanyar una oportunitat per entrar en la rotació constant de l’equip. Entrenar et fa conèixer els companys, les seves virtuts i defectes, que sortiran el diumenge a la pista, i et dona confiança.

Volem anècdotes, amb quins companys d’equip feies més el murri?                                                            Murri no, murris. Sempre s’ha de ser 3, ja que algú ha de rebre les bromes. 10+15 era una de les frases mes repetides al llarg de l’història del Cappont. Encara que es va haber d’adaptar a 5+15 més endavant. Xavier Albejano Maestre portava la complicitat de viure al mateix barri i anar junts a entrenar, tal com dintre de la pista (de joc o de ball) com al vestuari.

 

Jose Sentís –> 7,1 p + 5,2 reb  [PIVOT, 8 temporades]

 

 

Felicitats Jordi Fernández!!!Felicitats Jordi Fernández!!!

El que va ser entrador del projecte CAPPONT-SÍCORIS i de l’escola Frederic Godàs s’ha convertit fa uns dies en el primer entrenador català en dirigir un partit de la NBA com a primer entrenador. A més va debutar amb victòria davant dels RAPTORS.

El passat 15 de desembre, l’entrenador titular dels Sacramento Kings, Mike Brown, va ser desqualificat per dues faltes tècniques. En aquell moment Jordi Fernández es va fer càrrec de l’equip.

Moltes felicitats Jordi!!!!