CLUB BÀSQUET CAPPONT ACTUALITAT,LA JORNADA,SÍCORIS CLUB RESULTATS DELS PARTITS CAP DE SETMANA DEL 16/17 DE FEBRER.

RESULTATS DELS PARTITS CAP DE SETMANA DEL 16/17 DE FEBRER.

resultats_partits_logos

SÈNIOR

ROCA BORRÀS CAPPONT
GUAJA AVENTURES CB TREMP
81
51
BAC AGRAMUNT
SICORIS VERMELL
75
59
TALLER GERALE CEP VALLFOGONA
SICORIS BLANC
86
63

JÚNIOR

ROCA BORRÀS CAPPON
***DESCANSA***

CADET

ROCA BORRÀS CAPPONT
CLUB BASQUET SERÒS
38
68
SICORIS
CB.BORGES.GARRIGUES
59
32

PREINFANTIL

ROCA BORRÀS CAPPONT
CB GRANOLLERS 3
17
67

MINI

RB CAPPONT GRIS
BC MORABANC ANDORRA GROC
54
99
RB CAPPONT GROC
JAC SANTS A
41
91

PREMINI

TORRONS VICENS FORÇA LLEIDA CE A
ROCA BORRÀS CAPPONT
57
7

 

 

 

Related Post

VI CAMPUS D’ESTIU CB CAPPONTVI CAMPUS D’ESTIU CB CAPPONT

Aquest any, durem a terme el VI CAMPUS D’ESTIU DEL CB CAPPONT durant la darrera setmana de Juny. Serà un campus obert a tots els jugadors i jugadores que ho desitgin de categoria Cadet fins a Premini. Hi haurà diferents nivells, des d’iniciació fins a tecnificació en l’esport del bàsquet.

El campus tindrà una durada de 4 dies: 25, 26, 27 i 28 de Juny de 9h a 14h. L’ entrada i sortida de jugadors sempre es farà al pavelló municipal de Cappont.

Per a facilitar la conciliació laboral oferim la possibilitat de fer acollida gratuïta de 8:30h a 9h i de 14h a 14:30h.

El cost del campus serà de 50€ per a jugadors del CB CAPPONT i amb conveni, i de 55€ per a la resta de jugadors.

Per fer la preinscripció ho podeu fer emplenant aquesta documentació que trobareu a la secció de documentació de la nostra web.

Si esteu interessats en assistir a aquest campus, fica’t en contacte amb el nostre club o amb els nostres entrenadors (Aleix: 660310507 – Marc: 617133738).

Que cal portar al campus:

  • Roba esportiva i còmoda
  • Tovallola i banyador
  • Calçat esportiu de recanvi per accedir a la pista
  • Esmorzar
  • Tots els jugadors i jugadores rebran una samarreta conmemorativa