CLUB BÀSQUET CAPPONT CADET,LA JORNADA Inkpressió Ecològica Cappont – B.T.B. Binèfar

Inkpressió Ecològica Cappont – B.T.B. Binèfar


Inkpressió Ecològica Cappont 79–94 B.T.B. Binèfar

(15-15); (19-27); (19-28); (26-24)

L’Inkpressió Ecològica Cappont cau contra el B.T.B Binèfar en un gran partit. L’encontre va començar amb un intercanvi constant de cistelles que evitava que un dels dos equips agafés un avantatge important, arribant al final del primer període amb empat (15-15). L’inici del segon quart va ser per als visitants que, amb un parcial de 0-8, van poder agafar una mica de distància en el marcador, que van mantenir fins al descans (34-42). A la represa, els de Binèfar van augmentar la diferència, però un parcial de 14-2 dels del barri de Lleida els va permetre igualar el partit a 3 punts. La reacció dels visitants no es va fer esperar, i al acabar el tercer quart ja havien augmentat la diferència fins a 17 punts (53-70). L’últim període va ser igualat, i els locals van poder deixar la distància en 15 punts, arribant amb el resultat final de 79-94.

Anotadors:

Inkpressió Ecològica Cappont: Casanovas(6); Salcedo(24); Perez(-); Pasamon(2); Esquerda(4); Manzano(7); Culleres(4); Masana(15); Badia(1); Moreno(5); Bellet(8); Ruiz(3).

B.T.B. Binèfar: Simo(4), Sabes(-); Santafe(4); Mallen(2); Almajano(12); Santisteve(-); Delmas(27); Monclus(-); Ballarin(8); Gibanel(25); Ibarz(12).

IMG_20160405_205439 IMG_20160405_205441

Related Post

CADET: CB TORREFARRERA BLAU 65 – AGROVÈRTEX CAPPONT 38CADET: CB TORREFARRERA BLAU 65 – AGROVÈRTEX CAPPONT 38

Derrota del Cadet de Cappont al camp del Torrefarrera.

Partit marcat des d’un inici en les diferències en la defensa i la intensitat i amb la motivació i les ganes de voler tenir el control del partit.
A la primera part l’equip visitant li costava trobar bones defenses i sortir en les ajudes, a l’hora d’atacar alternava el córrer la pista, sense treure gaires fruits, i la precipitació en la defensa estàtica, a la segona part va haver-hi un petit canvi però no es va notar en el marcador.