CLUB BÀSQUET CAPPONT LA JORNADA,PREMINI PIZZA NAPOLI CAPPONT 53 – 54 FORÇA LLEIDA CE TARONJA

PIZZA NAPOLI CAPPONT 53 – 54 FORÇA LLEIDA CE TARONJA


Categoria: C.T. PREMINI MASCULÍ

Equips: PIZZA NAPOLI CAPPONT – FORÇA LLEIDA CE TARONJA

Resultat Final: 53-54

Àrbitre: VEGA

Crònica d’Albert Vallverdú Cortada:

El Pizza Napoli Cappont i el Força Lleida van protagonitzar un increïble partit que serviria per definir el capdavant de la classificació i que no es va decidir fins l’últim instant. Els visitants partien amb el cartell de clars favorits, però els de Cappont no es van deixar intimidar i van aconseguir acabar la primera meitat per davant en el marcador. A la represa, el Força Lleida va demostrar el motiu pel qual segueix invicte i es va col·locar per davant un altre cop mitjançant grans accions individuals. El Pizza Napoli Cappont ho va seguir intentant fins l’últim segon, però finalment els visitants es van endur la victòria en un final d’infart.

Anotadors:

Pizza Napoli Cappont: Sanchez (3), Miranda (2), Alvarez (3), Astasio, Agustí (5), Sarrate (4), Brkic (8), Alonso (18), Huguet, Martinez (5), Lopez (5), Zhuo.

Força Lleida CE Taronja: Kalynovskyy (15), Dominguez (5), Valls (5), Marin, Tico (5), Verges, Mazarico (8), Rosell E., Rosell R. (16).

DSCN6429

Imatge d’arxiu al pavelló de Cappont

Tot i la derrota s’ha de seguir amb les mateixes ganes per aprendre i gaudir del bàsquet. Som-hi!!!

Related Post

B.C. MORABANC ANDORRA «A» 65 – SÍCORIS 00 35 – JORNADA 5B.C. MORABANC ANDORRA «A» 65 – SÍCORIS 00 35 – JORNADA 5

Categoria: C.T. CADET MASC. PROMOCIÓ- GRUP 1 – CRÒNICA

 BC Morabanc Andorra “A” 65– Sícoris 00  35

(11-5);(17-12);(15-8);(22-10).

Àrbitre: López, O.M.

Crònica:

El Sícoris 00 cau derrotat en una pista on pocs equips guanyaran, la de l’Andorra. El partit va començar amb molts nervis per part dels dos equips, cistelles fàcils errades sota cistella, males defenses i transicions. A mesura que avançava el partit els locals estaven més còmodes al terreny de joc i els visitants no s’acabaven de trobar a la pista i com a conseqüència no adaptar-se al ritme de partit que els hi interessava, amb tot aquest mixt als Andorrans els hi va donar una renda d’onze punts a la mitja part (28-17). A la represa de la mitja part, els locals van plantejar una pressió on els nois del Sícoris van poder treure-la, però el rebot, el mal balanç defensiu i les desconnexions van perjudicar als nois de roig, aquests no van desistir mai d’intentar treure el partit endavant. La bona feina en el treball del rebot de l’Andorra i el conseqüent contracop van sentenciar el partit i la victòria és va quedar en camp local.

Ara només queda seguir treballant  com equip i aprendre dels errors perquè aquests no es tornin a repetir, ja que han demostrat que se’n poden sortir de totes.

Anotadors:

Sícoris00: Gómez(6); Christian(2); Madalin (-); Luengo(4); Vivó(2); Lobateras(7); Rodriguez(5); Reverter(2); Criado(3); Tersa(-); Peinado(4).

B.C. Morabanc Andorra “A”: García(2); López(2); Lacaste(7); Lacopia(6); Obiols(-); Diez(2); Pons(27); Badana(5); Peña(-); Hurtado(7); Peral(3); Joual(4).     

 

SÍCORIS 00 atacant, en pista: Pol, Joel, Victor, Toni i Albert.

SÍCORIS 00 atacant, en pista: Pol, Joel, Victor, Toni i Albert.