CLUB BÀSQUET CAPPONT ACTUALITAT,JÚNIOR,LA JORNADA JÚNIOR NIV. A. ILERDAUTO NISSAN PARDINYES LLEIDA NEGRE. 50/70 ROCA BORRÀS CAPPONT.

JÚNIOR NIV. A. ILERDAUTO NISSAN PARDINYES LLEIDA NEGRE. 50/70 ROCA BORRÀS CAPPONT.

El ROCA BORRÀS CAPPONT suma una nova victòria al derrotar a domicili al Ilerdauto Nissan Pardinyes Lleida Negre en un partit que va estar marcat pel gran inici dels de gris.

EQUIP LOCAL ILERDAUTO NISSAN PARDINYES LLEIDA NEGRE
EQUIP VISITANT ROCA BORRÀS CAPPONT
       
DATA DEL PARTIT 28-03-2019   JUNIOR NIV. A

 

  1Q 2Q 3Q 4Q FINAL
ILERDAUTO NISSAN PARDINYES LLEIDA NEGRE 9 21 12 8 50
ROCA BORRÀS CAPPONT 19 15 17 19 70

 

 

EQUIPS
ILERDAUTO NISSAN PARDINYES LLEIDA NEGRE ROCA BORRÀS CAPPONT
ORTEGA – CULLERES 17
GONZALEZ 2 BELLET 5
BALSELLS 2 MANZANO 11
MAURI – FITE 12
ARIÑO 2 GONZALEZ 3
SOLSONA 11 BADIA 4
GRAU 12 PERNA –
RIBES – MELCION 2
ROMERO 15 PASAMON 2
ORO – ESQUERDA 2
DOMINGO 2 MOYA –
BARTA 4 SALCEDO 12

 

El ROCA BORRÀS CAPPONT suma una nova victòria al derrotar a domicili al Ilerdauto Nissan Pardinyes Lleida Negre en un partit que va estar marcat pel gran inici dels de gris. Aquests van sortir amb una gran intensitat darrera i amb ganes de córrer davant, i així ho van fer notar durant el primer quart. El parcial va ser de 9-19 pels visitants.

Durant el segon quart els de Cappont van desconnectar i van començar a permetre segones i terceres opcions que el rival va aprofitar per anotar. Es va arribar a la mitja part 30-34 pels de gris.

A la represa, els de Cappont van tornar a augmentar el ritme i van fer un bon parcial d’inici però els de casa van saber respondre i es va arribar al darrer període 42-51.

Durant aquest últim quart, els de gris van anar augmentant la renda favorable fins a col·locar el 50-70 final.

 

IMG-20190328-WA0012.jpg

Related Post

Reprenem els entrenaments presencials el proper dia 23 de Novembre.Reprenem els entrenaments presencials el proper dia 23 de Novembre.

Aquesta setmana el club ha estat treballant en la represa dels entrenaments a l’aire lliure el proper dilluns 23 de Novembre, demanant permís per la utilització de les pistes exteriors de l’escola Frederic Godàs i les instal·lacions exteriors de Sícoris Club.

Amb la publicació al DOGC i la normativa que hem rebut per part del departament d’esports de l’Ajuntament de Lleida, a més de fer entrenaments a les pistes exteriors podrem fer us dels pavellons seguint les limitacions d’aforament i seguretat requerits.

En les properes hores es farà arribar a tots els equips els nous horaris d’entrenament que intentarem que siguin el mes semblants possibles als que ja teníem assignat a començament de temporada per intentar no interferir en escreix a la conciliació amb la vida familiar.

Demanem disculpes, a les famílies, si alguns dels horaris no es poden ajustar als horaris establers a començament de temporada, però aquesta situació sobrevinguda fa que la direcció tècnica i el cos tècnic hagin d’estar refent horaris contínuament amb l’esforç i dificultat que això presenta per ajustar-nos a la normativa.

Salut i bàsquet.