Partit de la primera jornada on s’enfrontava el Sicoris contra Peña Fragatina.
JORNADA:
CATEGORIA: C.C U18-Junior Masc Nivell A
EQUIP LOCAL
SICORIS
EQUIP VISITANT
CB PEÑA FRAGATINA
ARBITRE:VERA.M
1Q
2Q
3Q
4Q
FINAL
SICORIS
11
15
12
6
44
CB PEÑA FRAGATINA
6
7
10
15
38
EQUIPS
SOLSONA
2
MARTIN
BUIXADERA
CATELLO
5
RUIZ
6
REYES
14
FERNANDEZ
MACIA
2
ALMAGRO
6
BERENGUER
8
BELLET
2
SANZ
LOPEZ
1
POLO
1
GUERRERO
PIRLA
DIAZ
SOROLLA
2
AGUSTI
18
MARTI
6
ORTEGA
2
BELKACEM
SEYDI
7
PUIG
Partit de la primera jornada on s’enfrontava el Sicoris contra Peña Fragatina. En la primera part els de la bordeta van ser superiors tant en atac com en defensa i això els va dur a arribar a la mitja part amb un avantatge de 13punts. En la represa els visitants van reaccionar i es va igualar el partit. Encara que PEÑA FRAGATINA va intentar tot fins al final els de Sicoris van aconseguir la seva primera victòria de la temporada.
El ROCA BORRÀS CAPPONT tanca la lliga amb derrota després de caure a casa en front el CB Alpicat B en un partit que va estar marcat per la igualtat fins al final. (más…)
La temporada de competició esportiva està entrant en la seva recta final.
Cal felicitar a tots els equips del CB Cappont i el Sícoris pels esforços esmerçats i la dedicació amb la que han competit partit rere partit fins arribar al final de la lliga.
Mereixen un reconeixement especial els equips que han disputat les Finals de les seves respectives categories l’Agrovèrtex Cappont Mini, el Santiveri Joiers Cappont i l’Agrovèrtex Cappont Preinfantils , l’Agrovèrtex Cappont Infantil i el Sícoris Cadet. Aquests dos últims equips han acabat proclamant-se campions.
Així mateix, felicitem i animem als equips Alexandra Perruquers Cappont Sènior i Sícoris Júnior i Sènior que també estan disputant les fases finals.
La tasca quotidiana del club, amb l’esforç dels entrenadors i els jugadors i el suport incondicional de les seves famílies, recull la satisfacció dels petits èxits esportius que ens encoratgen a seguir treballant i educant amb l’esport amb el rigor i l’empenta necessària.
Esperem poder-ho celebrar plegats a la jornada de cloenda el proper 17 de juny.