El ROCA BORRÀS CAPPONT MINI iniciava la jornada de la 4a Trobada, aquest cop disputada al Pavelló de Maristes, amb molta motivació i ganes per tal d’estar a punt per l’inici de la Lliga que començarà a partir del Gener.
| EQUIP LOCAL | ROCA BORRÀS CAPPONT GROC | ||
| EQUIP VISITANT | 1. MARISTES BLANC, 2. MARISTES BLAU | ||
| DATA DEL PARTIT | 15-12-2019 | MINI | |
| 1Q | 2Q | 3Q | 4Q | FINAL | |
| EQUIPS | ||||
| ROCA BORRÀS CAPPONT MINI GROC | ||||
| Alexander Mihaylov | ||||
| Cesc Lacruz | ||||
| Nel Torruella | ||||
| Roger Carrillo | ||||
| Isaac Terrón | ||||
| Zoar Mendoza | ||||
| Diego Miguel | ||||
| Javier Juarez | ||||
| El ROCA BORRÀS CAPPONT MINI iniciava la jornada de la 4a Trobada, aquest cop disputada al Pavelló de Maristes, amb molta motivació i ganes per tal d’estar a punt per l’inici de la Lliga que començarà a partir del Gener. En aquest cas avui els ha tocat enfrontar-se a dos equips del Maristes: el blanc i e blau.
En el primer partit els de Cappont semblaven molt motivats, però aquesta motivació ha anat minvant i juntament amb el poc encert a canasta han provocat que el Mini Groc perdés el primer partit. Tot i això les coses han canviat, i molt, en el segon partit. Els jugadors han sortit amb moltes ganes i intensitat, fet que els ha ajudat a robar més pilotes i anotar molt més. El joc del segon partit ha estat totalment diferent al del primer: molt més joc en equip, moltes més ganes i més intensitat, que finalment s’han traduït en una victòria més pel Mini Groc del Roca borràs Cappont. Ara toca preparar-se per disputar la Lliga Mini B. |
|
