CLUB BÀSQUET CAPPONT ACTUALITAT FORMACIÓ. CURS PRIMERS AUXILIS

FORMACIÓ. CURS PRIMERS AUXILIS

Ahir vam dur a terme un curs de primers auxilis per a entrenadors a les instal·lacions de la l’escola Frederic Godàs a càrrec d’un membre del SEM.

Es va parlar de les lesions mes comunes del bàsquet i van practicar els vendatges de les articulacions més afectades, canells, colzes, genolls i turmells.

A una segona part del curs, es va parlar del protocol de reanimacio cardio pulmonar (RCP) i l’utilització del desfibrilador extern automàtic (DEA).

Per finalitza el curs, els nostres entrenadors van fer practiques de RCP i casos pràctics de situacions que es poden donar a una pista de bàsquet.

 

Related Post

Revisions médiques temporada 19-20. Horaris VAFRevisions médiques temporada 19-20. Horaris VAF

vafff1Un any més us facilitem la disponibilitat del centre médic VAF, un dels nostres col·laboradors per passar la revisió mèdica.

Ens han assignat l’horari de 10:00 a 12:30 del matí per passar revision mèdiques dels nostres jugadors els següents dies:

Juny: 25 i 27
Juliol: 2, 4, 9 i 11

Les revisions es realitzarant a l’Avinguda Tortosa nº4 (VITHAS SALUD) i es pagaran en metàl·lic al mateix centre.

Parleu amb el vostre entrenador que validar hora i dia de la revisió mèdica.